2010-03-01

HEJDÅ ADIOS MOIKKA GOOD BYE

Har länge funderat på att byta bloggportal, men det faktum att jag har en massa sparat på denna blogg har lagt käppar i hjulet. Idag biter jag dock i det sura äpplet (att allt jag tidigare bloggat om lämnas kvar) och flyttar över till inget mindre än ratata.fi! Dock lämnar jag denna att stå kvar, så att det är möjligt att blicka tillbaka över vad jag hade för mig hösten och vintern 2009 och 2010, det hände ju trots allt väldigt mycket i mitt liv. Nu välkommnar jag dock er alla till miilo.ratata.fi, som kommer att vara en främst vardagsbaserad blogg med inslag av bilder. Överväger även att skapa en helt ny fotoblogg, men den tänker jag hålla hemlig och anomym i så fall, så det kommer eventuellt att bli en liten utmaning att hitta mig och mina bilder i framtiden i bloggsammanhang. Kan dock vara snäll och kasta in en hint eller två för att hitta till den eventuella bloggen någon gång i framtiden. Nu tackar jag för mig här, vi ses på ratata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar