2010-02-28

Sug

Sitter och tittar på ishockeyfinalen med ett halvt öga och överväger att gå och lägga mig, är ganska trött efter flunssan som har härjat i min kropp de senaste dagarna. Dock är det en sak som håller mig uppe, och det är det faktum att det endast återstår 1 timme av mitt godisfria februari. Lagom till hockeymatchen står en stor skål med chips dukad på bordet, och det verkligen kliar i fingrarna att bara ta ett litet, litet (eller egentligen en hel näve). Känner mig ganska duktig då jag har avstått från alkohol i fem veckor samt inte ätit något kött över huvudtaget i februari. Dessutom har jag avstått från allt (förrutom tuggummi) som man kan köpa från godis & chipshyllorna i butiken. Men ja, som sagt så är det slut på det om en timme, fast den vegetariska dieten har jag tänkt hålla så gott det går. Dock kommer det nog att vara lite konstigt att inte ha för mig någon "konstig grej" under marsmånad, Sandra föreslog att jag skulle göra upp en lista på antal personer jag skall dejta. Hm, eller sen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar