2010-02-16

STHLM STHLM STHLM

Här kommer ett litet sammandrag över mina senaste dagar. Begav mig av mot Stockholm på söndagkväll, och kom hem i morse.

På båten över till Sveariket tog jag mig en drink. Dock alkoholfri, men ändå rätt fin (och god).
På måndagmorgon anlände vi till ett grått och dimmigt Stockholm.
Vi vandrade upp och ner på Södermalms gator och fångade lite street art på bild också.
Här väntade Sara i hörnet av Seven Eleven. (vitsigt, oh ja.)
Den kanske mest fantastiska butiken någonsin besökte vi också - Hattbaren. Oh, vad jag kände mig i mitt rätta element där inne. Givetvis fick en av de vackra tingen följa med mig hem.
Resesällskapet vid en gul vägg. Här var vi på väg mot skolan där vi skulle berätta om VNF, dock dök ingen upp för att lyssna på oss, så hela grejen var lite misslyckad - tyvärr.

På kvällen besökte vi en Thailändsk restaurang som var ganska häftig. Den var totalt inredd i Thailändsk stil och där fanns nog nästan miljontals med små lampor.
Paradiset för den som ville fota Shape bokeh.
På vägen hem bodde vi i en så kallad ekonomihytt. Och gud bevars, jag har nog inte sett ett så litet rum som flera personer skall dela på förrut, den var liksom mindre än internatsbostäderna - alltså superliten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar