2010-02-26

Lite Stockholm igen då då

Spenderade en stor del av resan på att vara trött och känna mig sjuk. Ibland somnade jag också under cafébesök, som här till exempel.

Vandrade omkring lite (i princip hela halva Stockholm - veckans motion avklarad, ohja) och kikade i diverse butiker. Beyond Retro till exempel.

Sen så var vi kulturella och gick på museum också. Medan far och bror intresserade sig för en massa (tråkiga) motorer, så roade jag mig i något som lite liknade ett lekrum, som var fyllt med olika roliga speglar och andra experimentgrejer.

Gamla Stan traskade vi igenom, så här mysigt skulle jag nog kunna tänka mig bo.

Nu skall jag muttra över onödiga saker och personer en stund, sen skall jag skita i det, ta en powernap och dusch och sedan bege mig av på jobb. Skall bryta min sedvanliga fredags-Serendi ikväll, och stanna hemma och se på ishockey istället tror jag bestämt. Bara jag hålls vaken det vill säga, har inte riktigt oddsen på min sida för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar