2010-02-10

ispinne

Idag har det varit ett sånt där äckligt vackert väder. Ett sånt där väder som gör att man får dåligt samvete om man inte går ut och njuter av den där hääärliga friska luften och fina, fina solen. Höh. Själv har jag spenderat dagen i skolan och har huvudsakligen sysselsatt mig att vandra omkring på Karis gator på Google Maps. Typ den mest tidsstjälande sidan sedan Facebook. Efter en stunds (typ några timmars) argumenterande med mig själv, släpade jag mig slutligen ut. När solen redan hade gått ner. Eftersom jag var klädd som om solen fortfarande skulle ha lyst, värmande på himmelen, kände jag mig som en ispinne dragen direkt ur glasspaketet i frysboxen då jag återvände från min en timmes walk. Nu skall jag kocka ihop en vegetarisk gryta och försöka lura mina bröder att äta det, sedan får vi se om det blir en sväng till Serendipity. Svåra beslut, min säng lockar nämligen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar