2010-02-21

hela livet var ett disco

Här kommer en liten update från gårdagen. Jag hade en helt sjukt rolig kväll tillsammans med mina vänner, och den blev inte ens sämre av att jag var tvungen att köra hem i värsta snöovädret klockan fyra på morgonen - hade nämligen så otroligt roligt sällskap!

Lördagkvällen till ära var jag sedvanligt klädd i randig jumper och hatt på huvudet. Jag såg lite ut som Emil i Lönneberga, eller en "polisfånge" om man skulle fråga Jenny.

Eftersom jag var nykter, tyckte mamma (som plötsligt dök upp från ingenstans och kom hem) att hon skulle se till att mina gäster var tillräckligt förfriskade, och bjöd på shottar. Snyggt, tänkt man - sånt gör hon aldrig när jag är med.

Det rådde snöstorm utomhus, dock var det ingenting när vi for upp till stan, mot vad det var senare på natten när jag skulle köra hem alla. Gudars, jag skulle ha behövt en fyrhjulsdriven bil tror jag. Det var ju bara en liiiten challenge att köra på vår "byväg" när den var totalt insnöad.

En bild från After Eight, det är Jojo som har tagit denna.

3 kommentarer:

  1. var ha du fota bokehn som du har på bilderna? den e ytterst trevlig, iaf när dom e i olika storlekar

    SvaraRadera
  2. De e två olika bilder, från thairestaurangen i sthlm och sen julbelysning från helsingin rautatieasema.

    SvaraRadera