2010-02-18

THE Exhibition

Idag har jag tillbringat exakt hela dagen plus lite till i Serendipity. Orsak? Vår fotoutställning. Spenderade dagen med att hänga upp våra bilder, och vid något skede såg nog platsen lite ut som ett bombnedslag då alla yrade omkring hit och dit och böt platser med varandra. Som tur löste det sig och det blev ett helt okej slutresultat.

Viktig information som jag plitade ner på Serendis griffeltavla. (Trodde inte det var möjligt att jag kunde texta så där rakt).

Pysselklubben i full gång, förberedelser inför vernissagen.

Mitt och Vanessas hörn.

Lite som vanligt befann mina tankar sig på annat håll och jag såg rätt borta ut i något skede.

Så även Vanessa.

Och vad Astrid sysslade med är verkligen inte klart, men det har förmodligen att göra med upphängningen av någonting.

Anton var på plats och lika bedårande som alltid (och så även Sara, som kämpade hårt för att komma med på bild!)

Fick en tulpan också, det var trevligt. Dock var jag lite tankspridd och glömde den kvar i Serendi när jag gick hem.

Nu skall jag se en film, gå och sova och drömma om sportlovet (som säkerligen inte kommer bli så chill som jag hade hoppats, eftersom jag har jobb 7/9 dagar och dessutom skall jag hinna på ytterligare en kryssning till Svealand).

2 kommentarer:

  1. Hej Miiiilo, int sku ja få ta o låna två bilder härifrån till min bloog om jag säger att du tagit bilderna ^^

    SvaraRadera
  2. Hej Miiilo, int sku ja få ta o låna vå bilder härifrån till min blogg om jag säger att du tagit bilderna ^^

    SvaraRadera