2010-02-08

Avrundar en händelserik dag med en kopp svartvinbärs-eucalyptusté och googlar stipendier och jämför olika skolor med fotoutbildning samtidigt som jag försöker planera hur jag skall ha mina bilder på Utställningen. Idag bestämde vi vem som får hänga sina bilder på vilken vägg, och tyvärr hade jag inte turen med mig denna gång, och fick nöja mig med ett lite smalare och mörkare hörn. Jag har under dagens lopp bestämt mig för att jag vill använda mina Rysslandbilder, men blir nu lite tveksam till hur de kommer att passa på den plats jag blev tilldelad. Men det är klart att man inte alltid kan få som man vill, med fjorton andra viljor som också gör väsen av sig så får man kompromissa. Hur som haver, så öppnar vår utställning den 18 februari klockan 16.00 på Serendipity.
Förutom att jag har grubblat över utställningen, så har jag även skrivit ett prov idag som tangerade digital fotografering och fick 90% rätt (hurra, helt suveränt med tanke på mitt bristande intresse att öva igår), varit på jobb med en hel jädrans massa kunder och så har jag kanske sett ett av de mest rörande youtube-clip på länge. Nu skall jag sova, kommer befinna mig i skolan klockan 8-17 imorgon. Hello, flitig studerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar