2010-01-11

VEM ÄR DU KUKA SINÄ OLET WHO ARE YOU?

Sitter och kollar statistiken över min blogg, ganska intressant må jag säga! Och lite nyfiken blir man ju alltid på vem det är som klickar sig in här egentligen, då min statistikräknare visar att jag har besökare allt från Ramat Gan till Paris.
Dock skulle jag vilja veta vem ni är i Hangö, Tuusula, Esbo, och Mariehamn (osv) som laddar ner mina bilder? Vill bara påminna er om att det är olagligt att stjäla andras bilder, fråga alltid först om du vill låna någon bild! Och laddas den upp på nätet skall det tydligt hänvisas till fotografen och hemsidan. Det borde ju inte vara så svårt att förstå då jag dessutom har copyrightmärket (©) på nästan alla mina bilder?

Tr: Just checking out my statcounter, who are you reading my blog?

Att det är Sandra som yrar omkring i Tyskland och Österrike och tittar in här nu och då har jag nog räknat ut, men vem är ni andra?

7 kommentarer:

  1. Med tanke på att du bara skriver på svenska så är jag förvånad att det är så långvägade personer som tittar in. kanske de vill ha dina bilder bara. Sedan photoshopar de bort din copyright märke och hävdar att det är deras egen bild.

    internet is full of wierd people.

    SvaraRadera
  2. Hur kan man kolla om folk laddar ner ens bilder? Använder också statcounter men har inte fattat hur man gör.

    SvaraRadera
  3. Ida från Karleby. Jag har följt med din blogg en tid, eller bloggar egentligen :) Jag fastnade för dina bilder, grymt snygga!

    SvaraRadera
  4. dendär ladda ner juttun tror jag att också kan vara att dom bara klickar på bilderna, är dock inte helt säker.

    SvaraRadera
  5. Jag läser iaf din blogg men det visste du nog redan :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. HAH! Det är jag som är pilen lagd i Malmö!

    SvaraRadera
  7. Jag tittade in till din blogg för första gången i dag, men jag kanske återvänder. :-)

    SvaraRadera