2010-01-18

there is always time for good friends and a cup of tea

Det är ingen skillnad hur fullspäckat mitt schema är, tid för en kopp te med goda vänner i Serendi finns det alltid.
Idag bestod de goda vännerna av Jojo och Charley. Väldigt fördelaktigt satt Charley mitt emot mig, så det blev en och annan bild på henne. Svårare var det med Jojo, eftersom hon var stationerad typ tjugo centimeter ifrån mig.
Detta är Hamster-Charley.
Så här ser Funderar-Charley ut.
Säg hej till Smurf-Charley!
Och här har vi Söt-Charley. Men det får vi inte säga högt, eftersom Jojo då tror att jag inte tycker om henne lika mycket, vilket är helt fel. Men ja, söt är hon i alla fall.
Ungefär så här såg jag ut hela dagen idag, lite som en mupp. Eller som en figur ur Lejonkungen om Charley får beskriva mig. Tror att den tidiga väckningen och morgonsimmet gjorde mig lite småvrickad i skallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar