2010-01-13

text text text text

Trots att jag tycker om att bo på landet (här snackar vi 10 kilometer in till centrum, utan några som helst bussförbindelser) kan det ibland bli lite komplicerat då tre personer skall få sina tider att passa ihop och det finns en bil till förfogande. Idag var en sådan dag och komplikationerna slutade med att jag drog täcket över huvudet och stannade hemma. Det var enklast så.
Har varit ledig från jobbet hela veckan hittills och har spenderat kvällarna med att gå ut och gå, se på tecknade filmer och ta det lugnt. I skolan har vi photoshoppat kossor och diskuterat med vår lärare om våra portfolion, börjat planera en utställning för nästa månad och så har jag funderat på vad jag skall ta mig till nästa år. UCA är ett alternativ men det lutar ändå mot Svealand och Gamlebys fotoskola eller Nordens fotoskola på Biskop-Arnsö. Svårt att välja bara, ähää jag får gråa hår. Men nu lite krubb i kistan och sedan vidare mot skolinternaten: det står gamblin'night på min to do-lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar