2010-01-18

summa sumarum

På lördagkväll vankades det pizza hemma hos Sanisa. Kändes bra att inte spendera kvällen på den lokala krogen.
Här har vi då värdinnan i full vart att tillreda sin egna pizza. Väldigt fiffig idé det där med att köpa färdiga botten som man sedan kan fylla efter egen smak.
Så här såg min pizza ut, jag gick på diet. (Endan tills jag fyllde den med tusen saker till, hehe).
Här har vi Marro, vars starka Kariska dialekt fick Sara att höja på ett eller annat ögonbryn...
... ungefär så här. Sara var en lättroad person, det var bara att ge kameran i handen på henne en stund, så sysselsatte hon sig själv.
Jag såg lite ut som en Abbamedlem.
Och Jenny var glad.

I övrigt har jag jobbat, jobbat och åter jobbat denna helg. Lite tid har jag också spenderat i Serendi, jag har vaknat tidigt för att gå ut och gå på morgonen och så har jag sovit rätt mycket. Veckoslutet i ett nötskal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar