2010-01-20

I want to trip inside your head, spend the day there

Idag hade vi en polis på besök i skolan för att diskutera droger, vilket ledde till en ganska vild diskussion då en person tyckte att cannabis borde legaliseras. Jag har ätit god vegemat i skolan och nu sitter jag i klassen och har ingenting att göra. Egentligen skall vi redigera HDR-bilder, men photoshop vägrar samarbeta med mig så det går inte riktigt framåt. Dessutom har min externa hårdskiva sagt upp kontraktet, så jag får inte upp några bilder ifrån den. Det är andra gången detta händer mig; att hårskivan bara vill formateras, men inte kan jag ju trycka på "formatera nu" för då elimineras alla mina bilder. Blä, detta är skedet då jag skulle vilja rada upp alla fula svordomar som jag kan. Dock har jag faktiskt lite trevligheter att se fram emot idag, på eftermiddagen blir det photoshoot med Jojo och ikväll är det Lady Gaga-fest som gäller.

En väldigt gammal bild, som jag har tagit då jag fortfarande hade min Canon Powershot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar