2009-12-28

jag skall bygga mig en båt och segla tills det blir vår


Jag skulle inte tacka nej till att hoppa omkring i klarturkost vatten samt att ha en aningen solbränd näsa som jag bär ett par extremt fejkade solbrillor på just nu, inte alls.
Det riktigt kliar i fingrarna hur gärna jag skulle vilja låta datormusen säga klick-klick-klick och sedan skulle en resa till solens land vara i mina händer. Men det skall nog bli av skall ni se, det kräver endast en smula mer planering och organisering, sen är saken ganska klar. Vem skall med och när skall vi åka är två frågor som eventuellt borde klarna innan jag rusar in till resebyrån för att lägga vantarna på första bästa flyg bort härifrån. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Nästa sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar