2009-12-06

Good Moorning

Okej, jag erkänner. Det är inte morgon längre, men i alla fall. Har en en helt utvilad känsla i hela kroppen, vilket är så skönt. Stannade hemma igår kväll och såg på film och käkade ainoglass och herrgårdschips istället för att festa loss på byns enda krog. Och vet ni vad, I liked it. Vet inte när jag senast stannade hemma en lördagkväll, det har liksom alltid funnits någon som skall firas eller något evenemang att delta i.

Dagens program är följande:
- Självständighetsmiddag. At farmors och farfars place.
- Provläsning. Vem tusan kunde tro att det existerade PROV i folkkis? damn it.
- Bio. New Moon.

Nu måste jag släpa mig upp ur sängen. Har typ två och en halv minut på mig att göra mig klar innan vi sticker iväg på den där middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar