2009-12-19

Den som väntar på någonting gott..

Bara TRE dagar kvar, sen kommer Sandra hem. Jippijaijeeeej! Sitter och förbereder mig mentalt på att jag på egen hand skall hitta till flygfältet för att hämta hem denna dam. Risken finns ju trots allt att jag hittar mig själv i Rovaniemi eller något liknande på min färd mot Vanda.

Fick en fin liten namndikt i min alldeles egna kalender av Sandra. Jag i ett nötskal, ungefär:

E Enastående
M Möjligtvis en aning annorlunda
I Interligent (ibland i alla fall)
L Löjligt bra
I Inte speciellt tyst
A "Altså vah?"


M
Mycket social
I Ivrig
I Iiingenting slår Miilo
L Loppisfantast
O Omtyckt

N Nyfiken i en strut
Y Ytterst begåvad då det gäller att prata så att ingen annan förstår
B Blåögd
E Enkelt övertalad, vad det än gäller
R Rysligt fotogenisk (stavas säkert helt annorlunda, men vem bryr sig?)
G Great

1 kommentar:

  1. Du kan ju meddela mig ifall du hamnar i Rovaniemi så jag vet att kan få vänta en stund ;) Dessutom ser jag nu att du fått fel version av dikten egentligen skulldet stå "ingenting slår Miilo (för då slår hon tillbaka)" Hehe, ha en bra söndag, i övermorgon är jag hemma :D

    SvaraRadera