2009-11-25

when you try your best, but you don't succeed




Som jag tidigare nämnde i något skede, så har vi fotograferat analogt denna vecka. Igår framkallade jag ju film, och idag fixade jag papperskopior. Fotograferade dem lite snabbt så jag skulle kunna visa här på bloggen, inte så jättefin kavlitét, jag vet. Har fått bilderna att se ut som de gör genom att dubbelexponera pappret. Jag tänker förmodligen använda dessa bilder till våran analoga uppgift som skall vara klar i december, dock kan det hända att jag gör om dem i lite större format. Uppgiften gick ut på att vi skulle välja en valfri text med betydelse för oss själva och sedan fotografera det med analog teknik. Förhoppningsvis kommer ingen med samma idé - dubbelexponerade med text på bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar