2009-11-05

Nästan som snö

Jag är glad i hela kroppen, det snöar! Nu skulle jag helst springa ut och göra tusentals snöänglar, hoppa i snödrivorna (som tillsvidare nog inte existerar) och ha snöbollskrig med mina klasskamrater. Undrar om min lärare har lust att klämma in det i vårt schema? Nu kan man dessutom gå med halsen invirad i en massa halsdukar helt utan att verka konstig.
Julfeelisen börjar även komma krypande, sakta men säkert. Det skulle sitter mer än fint med en stor mugg glögg och en hembakad pepparkaka i formen av ett mumintroll (dock går hjärtformade också bra).

1 kommentar:

  1. Nej jag lovar, det var ingen mardröm, haha :)

    Jasså, det visste jag till viss del, men orken har aldrig varit med. Dessutom känns det smått omöjligt, men ska försöka... en vacker dag :D

    SvaraRadera