2009-11-09

lugg

Jag spenderar kvällen med att gå igenom mina gamla bilder, har ett litet projekt i tankarna som jag absolut vill få gjort. Mitt bland röran av fotografier, snubblade jag över denna bild - ett bevis på att jag en gång i tiden har haft pannlugg, och konstigt nog började jag sakna den lite. Det är så typiskt mig, när jag äntligen har haft tålamod och låtit håret växa ut precis så mycket att det hålls åt sidan av sig själv (vilket tar över ett år) så går jag till frissan och klipper av det igen. Och ja, nu har drygt ett år gått sedan jag kylde min panna med en tjock hårman och nu överväger jag som sagt att ta till saxen igen. Trots att jag är fullt medveten om att jag kommer ångra mig känns det så lockande, ack så lockande.

1 kommentar:

  1. Just say the words och jag är där med köksaxen och sen har du pannluggen fixad !

    SvaraRadera