2009-11-16

fullt ös medvetslös


Än en gång sprang helgen förbi med ljusets hastighet. Jag har tagit adjö av Sandra som nu befinner sig någonstans nere i tysklandet och jag har dansat till the Baseballs både nykter samt mindre klar i huvudet. Dessutom har jag deltagit i ett planeringsmöte till sommarens läger samt ätit mer falafel i Serendi. Det var min helg sådär i stora drag.
Nu har jag en fullspäckad vecka att se fram emot, just have a look at this:
måndag (idag): Skola, jobb, göra klart en fotouppgift,
tisdag: tidigare till skolan för att göra klart fotouppgift, skola, jobb
onsdag: skola, jobb
torsdag: skola, mera skola (slutar 20.30 x__x)
fredag: skola, iväg på ledarkurs till Solvalla i Esbo
lördag: på kurs
söndag: på kurs, hem nångång på eftermiddagen.
söndagkväll: LEDIG
Så ja, om det är någon som vill boka mitt umgänge denna vecka så ser nu ju när ni bör sikta in er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar