2009-11-11

Falalalalalafel

Okej, jag misstänker att de flesta redan har tröttnat på mitt innerliga tjat om mat då jag nu är inne på det fjärde inlägget på raken, men jag lovar, till näst kommer det något annat!
Ikväll stack jag iväg ner till de västra delarna av Raseborg för att fotografera lite nattbilder tillsammans med Jennifer som så snällt ställde upp som modell. Efter att ha spenderat en timme eller två i Gamla stan drog vi sedan vidare till Serendi för att värma våra frusna kroppar med lite mat och te. Och inte vilken mat som helst, utan Falafel i pitabröd. Nu undrar jag dock varför ingen har introducerat mig för denna rätt tidigare, det är ju hur gott som helst! Det enda minuset jag kan komma på är att det är så himla dyrt att äta vegetariskt, rena rama rånet. Men, men, det är smällar man får ta helt enkelt - för smaken kan man ju inte klaga på.

Mer falafel åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar