2009-11-29

En önskelista, min önskelista

Kära tomten, samt övriga själar som vill överösa mig med klappar denna jul, här kommer en sammanfattning på vad jag skulle bli glad över att hitta i mina paket under granen i år:
  • en flanellpyjamas
  • ett täcke* och en ny dyna
  • gitarrlektioner
  • vantar**
  • stora temuggar
  • en resa***
  • tatueringssponsorering
  • en mobiltelefon****
  • kärlek och glädje, till allt och alla
  • mycket snö
Och om det sen skulle råka finnas någon där ute med några extra hundralappar i fickan så finns det ju också en hel del kameragrejer som skulle sitta fint..

bilderna är lånade från cyberphoto.fi

*helst ett sånt där megastort, som egentligen är menat för två personer
** sådana med höga skaft och inga fingrar alternativt sådana som har avhuggna fingrar men det finns en extra del som man kan dra över så att det ser ut som "påsavantar"

*** vart som helst går bra, tack
**** vilken som helst duger, bara det går att ringa med den, min gick nämligen nyss sönder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar