2009-11-29

En önskelista för stunden

Här kommer en liten lista på stunder jag gärna skulle vilja återuppleva, saker jag skulle vilja ha:

Penkkis. Att få springa omkring och leka rövare hela dagen och veta att nu är det inte mycket kvar av gymnasietiden. Härlig känsla.

En resa till Rhodos. Eller vart som helst egentligen, bort från denna gråa vardag.

Studendimissionen. Nog den bästa dagen under hela min skoltid. Aldrig förr har det känts så bra att få lämna skolan bakom sig. Det var en underbar dag med vackert väder och bara glada ansikten.

I vimlet på en festival. Gärna Faces, men någon annan går också bra. Nästa sommar skall jag festivala mig så tusan, den saken är klar.

På roadtrip. Med en fantaburk i handen och bra musik i radion.

Att Sandra kommer hem. Det vill jag nog mest just nu.

Bild 1 är tagen av Astrid, den 3:e av Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar