2009-10-16

Dagarna rullar på. I onsdags fick vi i princip ingenting gjort över huvudtaget i skolan, det var först senare aktiviteterna kickade igång. Hade en kort photosession med Miso, gick och tittade på danslinjens uppträdande på dansaftonen på Tryckeriteatern och medan dansrytmerna ännu satt i kroppen fortsatte vi kvällen med lite festligheter alá fotolinjerna. Dock var det lite småtrångt då studeranden från både tradi- och digisidan trängde sig in i en liten lägenhet. Jag drack trip och skrålande singstar.
Igår var det åter en sån där bra dag. Vi fick äntligen framkalla bilderna som vi tagit med de analoga kamerorna och jag blev väldigt nöjd med de flesta av mina bilder. Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog att smyga mig ner till mörkerrummet igen någon gång, fastän det är till digilinjen jag hör. Men traditionell fotografering är så obeskriviligt trevlig.
Nu står helgen framför dörren och självfallet händer det lite grejer och så. Fullbokad är väl ordet jag bör använda för att beskriva veckoslutet. Jobb, festligheter (som egentligen inte var menade att bli av), möten och sånt där. Japp, död kommer man väl vara efter detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar