2009-10-22

Alla snubbar vill ju vara katt

Gårdagen slutade inte som den skulle. Eller egentligen så gjorde den det, enligt de ursprungliga planerna, men enligt planerna som uppkom under dagen så gick det lite snett. Förvirrande, inte sant?
Inledde kvällen med en afton på Tryckeriteatern och fortsatte sedan till Serendi, allt helt ok hittills. Men sedan åkte vi iväg på en cruise genom Karis och endade up utanför After Eights dörrar, inte riktigt lika ok eftersom jag under gårdagens lopp hade ställt in mig på en lugn chillkväll. Men missförstå mig inte, jag klagar inte - kvällen var väldigt rolig och det var underhållande att se vad folk hade klätt ut sig till, vissa* hade varit mer kreativa än andra. Själv roade jag mig med att titta folk djupt i ögonen, det var inte så uppskattat kan jag tala om**.
Denna dag har hört till en av de där mindre vettiga i skolan igen, ingenting har blivit gjort. Dock har vi youtubat en massa disneysånger och sjungit med för full hals, inte så fy skam det heller.

*t.ex. Anton
**för dem som hade missat; jag bar linser alá kattögon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar