2009-09-30

You spin my head right round, right round















Detta är en riktigt impulsernas vecka. Först flytta bort från internatet och nu detta. Vadå? Jo, jag har just klickat hem en ny kamera. Tvåtusen euro och lite på får jag pröjsa för läckerheten men jag vågar nästan påstå att det är värt det. Och som om det inte vore nog skall jag imorgon investera i två nya objektiv, dock för en struntsumma. Men nu får det dock vara nog, annars kommer jag aldrig att slippa iväg på min interrailresa nästa sommar om kontot ekar tomt. I och för sig borde det inte vara ett större problem, de ringde nämligen just från jobbet och meddelande att de behöver extra hjälp då alla passar på att insjukna just nu. Så min lediga kväll imorgon kommer tillbringas bakom kassabandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar