2009-09-30

Lillebror levererar

Hört i lördags:
Äldre lillebror 17 har stuckit iväg på fest, men återvänder hem för att hämta sin kostymrock. Mormor och morfar är på besök.
Morfar: Aj ska du på bal eller varför måst du vara så finer?
Yngre lillebror 13: Jamen, man måste vara fin. Annars får man inga flickor.
Morfar: Aj du vet sånt du?
Yngre lillebror 13: Jo.

Hört ikväll:
Jag springer omkring och gör mig klar inför kvällens utgång.
Jag: Doftar den här parfymen gott?
Yngre lillebror 13: Säkert. Ska du hångla med nån eller?

Han är allt rak på sak han, min bror. Det där med att säga vad mad tycker och tänker verkar visst gå i släkten.

kanske jag ska?

1 kommentar:

  1. Kul lillebror. Han kan man lära sig ett och annat av.

    Snygga bilder. såndära bilder man ser på modemagasiner. 10 points.

    SvaraRadera