2009-09-29

I'm not there, but here I am





Fick plötsligt för mig idag att jag skulle flytta tillbaka hem från internatet. Så ja, på ett par timmar var alla mina 161 fotografier nedrivna från väggen, kökskåpen tömda på mina prylar och alla kläder och andra saker ihop packade i en väldigt fullproppad bil.
Inte kanske särskilt klokt eller genomtänkt enligt vissa, men det är sådan jag är. Impulsiv. Och för de som inte visste, kan jag ju tillägga att jag har en skolväg som tar endast 11 minuter med bil, så allt för mycket längre blir min färd till skolan inte. Just nu bara njuter jag av att få ligga i min egna stora säng, att få spela musik just hur högt jag vill och att jag i princip har ett badrum helt för mig själv.
Vi får se om de endast positiva tankarna om detta beslut håller i sig, även då jag står mitt i natten någonstans och är tvungen att ta en taxi hem då en varm säng inte finns på promenadavstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar